Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със студен старт 1.9жтд

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Здравейте!

    Сега изрових от архива една тема http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=53533 и като чета нов акумулатор,апък бавно върти ( както мисля че е при мен), на зареден акумулатор ,върти не така хубаво както ,ако веднага го сваля от зарядно,въртя и колата цялата тресе,ами върти едно такова никакво.

    Затова при първа възможност свалям стартера и помпата,та да видим.

    Като има развитие ще пиша,иначе тая сутрин запали както никоя друга сутрин ,без драми.
    Last edited by NeDkY; d.m.y г., 21:34.
    2002 1.9JTD 115

    Comment


    • #17
      При мен на Кромата беше същото- мина ми какво ли не през акъла и накрая се оказа акумулатор. С един уред на Midtronics го тествахме с колко Ампера от стартовия ток разполага-от 680А , акумулатора даваше 330А. Сега с новия Ексайд от 760А на същия тест извади 745А и нямам никакви проблеми с паленето. При мен със стария палеше най-лесно като подам веднъж на контакт, върна контакта ,подавам 2ри път контакт и тогава въртя, ако и при теб така запалва по-лесно не е лошо да тестваш акумулатора.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от pi4_s_bravo Покажи съобщение
        При мен на Кромата беше същото- мина ми какво ли не през акъла и накрая се оказа акумулатор. С един уред на Midtronics го тествахме с колко Ампера от стартовия ток разполага-от 680А , акумулатора даваше 330А. Сега с новия Ексайд от 760А на същия тест извади 745А и нямам никакви проблеми с паленето. При мен със стария палеше най-лесно като подам веднъж на контакт, върна контакта ,подавам 2ри път контакт и тогава въртя, ако и при теб така запалва по-лесно не е лошо да тестваш акумулатора.
        Същия е акумулатора-Ексайд 77А 760,като го взех така въртеше тегаво,след зареждане пак същото,не съвсем ,ама разлика само в първия път.

        клипче от интернет за пример: https://www.youtube.com/watch?v=MwUPj2iAzrE

        така да ми се развърта стартер,не е било до сега с 3 различни акумулатора.
        Last edited by NeDkY; d.m.y г., 21:47.
        2002 1.9JTD 115

        Comment


        • #19
          Виж динамото колко зарежда, трябва да е от 13,8 до14,2в при включени всички възможни консуматори. Всички стойности под това подсказват за недозареждане, в комбинация със студа, евентуално и втулките на стартера ако са тръгнали и...
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #20
            Динамото претърпя ремонт преди седмица,понеже изгоря диодна плочка.Преди повредата зареждаше 14.4,след ремонта около 14.

            Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
            2002 1.9JTD 115

            Comment


            • #21
              Развитие по проблема.

              Колата започна да прекъсва и да гасне в движение и да пали когато иска.

              Излезе датчик на колянов вал и работещо но с проблем реле за подгрев (от Мареа бях го взел).Стартера и той не бил много добре.

              Тази сутрин запалила лесно.
              2002 1.9JTD 115

              Comment


              • #22
                Колега, грешката която намерих в аутодатата P0191 е следната прикачил са снимка
                Attached Files
                Alfa Romeo 156 98' Silver Metalic - 1.9JTD[Junior Turbo Diesel ] 105+++ HP Chiptuning

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от emovd Покажи съобщение
                  Колега, грешката която намерих в аутодатата P0191 е следната прикачил са снимка
                  Регулатор налягане.Сваляш почистваш махаш цетката/ако има/ и се молиш да се оправи.
                  Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                  Comment


                  • #24
                    Да, колегата може да пробва, но той каза че е зел реле от мареа, а до колкото помня на реленцата май има номерца.
                    Alfa Romeo 156 98' Silver Metalic - 1.9JTD[Junior Turbo Diesel ] 105+++ HP Chiptuning

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от emovd Покажи съобщение
                      Да, колегата може да пробва, но той каза че е зел реле от мареа, а до колкото помня на реленцата май има номерца.
                      Ако другото му е наред и без подгрев ще запали.
                      Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                      Comment


                      • #26
                        Здравейте.

                        Релето е от Мареа 110 коня,но по номера съвпада- 068.Проблема е,че взе от време на време да мига лапмата.Свещи и кабели са проверени и са наред.
                        Налягането си е било перфектно.Само да завърти стартера и качва налягане 120/30 ,150 ,300

                        След смяна на датчика на коляновия вал,пали от първото задържане на стартер,върти повече ,но пали,не е както беше на положителни температури да върти няколко пъти по 10 секунди примерно.

                        Като минат почивните дни ,ще се сваля стартер,понеже на - 5/6 градуса върти на умряло,а като гледам другите на -17 и нагоре как въртят...

                        А между другото, грешката 0191 е от това ,че е оставала без нафта в движение.

                        Ще кача и едно клипче от оня ден.

                        Ето го клипа,като след като запали ,излиза едно къбло черен пушек.

                        https://www.youtube.com/watch?v=aXLry0qo0SM
                        Last edited by NeDkY; d.m.y г., 16:39.
                        2002 1.9JTD 115

                        Comment


                        • #27
                          Взех кабел,ето и някакви резултати от Мултиекускана.

                          Между другото , сутринта едвам запали.Та запали де , покарах я малко и сега на програмата излиза за волтаж 12,3 някъде на запален двигател 13.7/8 с консуматори 13,5/6 (та явно ремонта на алтернатора е неуспешен).

                          Да допълня , че реших да видя до колко ще падне волтажа.Въртене на Стартер за момент падна под 10 волта (според Екускана)
                          Attached Files
                          2002 1.9JTD 115

                          Comment


                          • #28
                            Ако акумулатора се е разсъхнал, също дава ниски стойности на напрежение от порядъка на 13,4 - 13,6V, тъкмо щях да свалям алтернатор и реших да сменя с друг акумулатор и изведнъж скокна на 14,2 V, след като махнах лепенката и отвих пробките, събра почти литър дейонизирана вода и се оправи.
                            Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                            ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                            ex Alfa 156 1,9 JTD
                            ex Alfa 75 1,8

                            Comment


                            • #29
                              И аз това мисля да направя.Тази вечер на работа ще го оставя да зареди,може да взема някои акумулатор от работа да го закача за проба (а ставали да го закача с кабели ,да не откачам моя),да видим ще вдигне ли волтаж,ако има положителен резултат ,да го връщам акумулатора по гаранционно.

                              Друго,което се сещам,някоя сутрин да се закачим с друга кола и да видим как ще е първия старт.
                              Last edited by NeDkY; d.m.y г., 17:07.
                              2002 1.9JTD 115

                              Comment


                              • #30
                                Дразнещо е, че радиото ще изгуби настройки ама е по-сигурно да пробваш с друг акумулатор...
                                Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                                ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                                ex Alfa 156 1,9 JTD
                                ex Alfa 75 1,8

                                Comment

                                Working...
                                X